loading...
بهارموزيك, اهنگ جدید,دانلود ,دانلود آهنگ ,جدیدترین آهنگ ,آهنگ های جدید ,موزیک ,ملودی ,ترانه ,دانلود موزیک ,آهنگ های ,آرشیو ,متن آهنگ ,آهنگ ,آه
Admin hossein بازدید : 1361 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

سلام خدمت شما. در اين پست قصد داريم تكست اهنگ هاي زدبازي در آلبوم بزرگ رو كه توسط تيم بهارموزيك تهيه شده رو در اختيار شما قرار بديم.

 

 

تسكت اهنگ بريزم بهم

سامان ويلسون: تا من اومدم بريزم بهم

تا من اومدم بريزم بهم

مهراد ياد اون شبا كه الكي خوش ميگذشت

تا من اومدم بريزم بهم

روزارو افقی ساعتارو کشتیم رفت

بهتون خوش ميگذشت؟برنامتون خوب بود تا مجريش رفت

اين همه مداد پ كو پاك كن تهش؟

تو صف پرواز يه دونه پاسپورت دستشون

 نگا بنداز لولو سكوت كن ياد بگير يكم قلقو

برق ميزنم چون الماسم كميابم

دوستش نيستم خود جريانم

بازم توي شهر نورم شايد من به سمت خونم

يا شمشك سمت كوه يا لواسون سمت دره

يا شمال سمت آب تپه باغ قلعه ناب

بعضي حاضر بعضي غيب گشتم تو هستي؟ خير

تازه ایم ولی اصالت داریم یجور نگاه کن مارو انگار ارادت داری

هیچی نبودی کردم درگیرت

خودم باز خودمم تعطیلت


♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت
تا من اومدم بریزم بهم
جارو خالی کن کارو بده دست من
روزارو افقی ساعتارو کشتیم رفت
تا من اومدم بریزم بهم
فرمونو بدن منو بشینن عقب

طرفتون سوت و کوره آسانسور باز میشه
همه میان سمت در روبرو که منم اونوریا
همه رو هم چند نفرن
ساختمون که هیچی شهرو میذارم رو سرم
فقط ماییم بقیه اضافن
قرار نی شلوغ شه کسی و ندارن
مهمونات همه جلو در اشتباهن
شاید پیچوندنت اینور تو صف انتظارن
تو نمیخواد به کسی گیر بدی بس کن
مال اینکار نیستی بشین فیلم ببین بحث کن
صدارو بیار پایین نور چراغ و کم کن
به اون توله سگم بگو بیا صدامو ضبط کن
یه نگا دور تو بکن هنو نفهمیدی
مهمونی خودته ولی خبری نی
شده فاصله خیلی زیــاد اینور
زلزله داره میاد فشفشه هارو بیار


یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت
تا من اومدم بریزم بهم
جارو خالی کن کارو بده دست من
روزارو افقی ساعتارو کشتیم رفت
تا من اومدم بریزم بهم
فرمونو بدن منو بشینن عقب
یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت
تا من اومدم بریزم بهم
روزارو افقی ساعتارو کشتیم رفت
تا من اومدم بریزم بهم
جارو خالی کن کارو بده دست من
تا من اومدم بریزم بهم

 

متن آهنگ امروز نه زد بازی

تگرگ بیاد سنگ بیاد
نمیتونه حال منو بد کنه سیل بیاد سدم
جلو راهم اگه شیب بیاد چرخم
شیر بیاد هستم
باید چیزی مثه دیو بیاد درم
حال من عجیبه
یجوری که اصن خود من باورم نمیشه
زشت برام زیبائه
مثبت امروز فیل جلوم میخوابه
حال حاله بی تابه
نور میدم میخوام فانوسو چیکار
دنباله حال بد منی برو تو کار جادو و اینا
هیجان بالا نبضم تند بیدارم اولین نفر تنبل مُرد
حالمو خراب کنی امروز نمیشه
چنگ بندازی پوست نشون نمیده
تیکه هاتو بنداز ، بنداز یدونه دیگه
چهل تیکه شوت کن منو توپ تکون نمیده

از تو جاده خسته نیستم
راه زیاده
بازم جالبه بیشتر
خاموش ، آسون
اینا مال من نیست
اینا مال من نیست
امروز نه

شعله ورم قد یه خورشید
لبریزه سد انگیزه خشک نیست
میخواد گیر بده بهم کسی پشت میز
بگو بده بره امروزو نه
پرتاب پرواز سقف نداره من کهکشان ابعادم
منفی برسه هربار اخبار باز میگم بده بره امروز و نه
نمیکنم شرکت تو نفرتت
قصه هات غیبتت
اشتباست بالاست غلظتش
اینارو بده بره داشی امروزو نه
آره بده بره امروزو نه فردارو سعی کن ولی امروزو نیا
توان زیاده بخوام شُل برم محاله
نیروی خالص پشت من سواره

از تو جاده خسته نیستم
راه زیاده
بازم جالبه بیشتر
خاموش ، آسون
اینا مال من نیست
اینا مال من نیست
امروز نه

 

متن اهنگ گل اقا

 


یه آدمه بی خوده ضعیف
کله بازی وایمیسته منتظره پیتوک حریف
چون بیکاری کار همه اشکال داره
چیزی نداری از خودت تو حتی امضات صافه
کسی باهات دست نده که حتماً خزه
یکی ام بهت پا نده هم که مطعمعناً بده
یکی واسه پیشرفت به هر در زده
یکی پیگیر کارای مردمه، تو چی
سلطان بدا، خیلی ام خوب و گُلی داشم !
فقط استاده ادا
همه بازی میکنن تو دنباله خطا
دنبال مویی توی بشقاب غذا
ته برنامه کسی زنگ نزنه تاکسی
تو همه رو میرسونی هردفعه راستی
اگه دعوا بشه هم میدی همه رو آشتی
خود تو و یه نمک پارتی

نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا
انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا
نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا
انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا

خواستی خیلی نرم بهم بمالی بهم نشد
بکش بیرون از ما اضافه کاری نکن
فوت و فن این رشته رو من میسازم

امثال تورو فقط میبرم و میارم
میرم واسه چیزی که میخوام به هر قیمتی
تو چی هدفی نداری در خدمتی
راجب اینو اون چند ساله زر زدی
ولی بامزه ای
هه!
به نظر تو بعضی کارام رو مخه
خودم حال میکنم بقیم همینطوربه تو چه
انقد فک زدی که دهنت سِـر سِره

اینکارا والور نداره بده بره
فقط یه کارو بلدی اونم لوس بازی
چقدم زود باد میگیری گود پاپی
خط بکش دوره دورت صحبتو بیار حول خودت
حالا چه خبرهیچی
تو چی ؟!

نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا
انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا
نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا

انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا

خنده دار نیستم مثه دلقکا
میگن خیلی خشک و جدیم تو جُکی
جوگیره اعظم شیفته ی اعتماد به نفس کاذبتی رو کُکی
فاصله بگیر این گوشو جر نده خالی ام کمتر ببند پینوکی
دلت خوش یکی دوتا نوچه، میلیونی پیگیر من شدم یکی توکی
مبدا و مقصدت تو یه دایره ست رو نوکی
تا ته توش بودم خاطره ست
اوستای کاری، کارت پاسکاری خبره انگاری روزنامه داری
مثه تو زیاد دیدم میکشمت لُپی
زیاد کشیدم تو که برام یه پُکی
شاید اگه هوشیار تر بودی خوشحالتر بودی هنو نفهمیدی چی شد تو شُکی

نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا
انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا
نه پایینو نه دیدی نه بالا کاری نکردی تا حالا
انجام کارا با ما تو فقط سوژه کن گل آقا

 

متن اهنگ بي تاب

دوباره بست راه به روم
آروم آروم گم شدم
چشا به سمت آسمون
تو فکر اینکه چی میشد
نیست این آسون نه
دیگه بسه راه رفتن
آزادم ، بال دارم جام بالاست من

من واسه این کار زاده شدم
من این بار آماده شدم
من واسه این کار ساخته شدم
من بی تاب بیتابم

 

دورانِ سخت میخوام برگردم هرچی سریعتر توی تخت
اوقات تلخ زول بزنم به چراغای روی سقف
فکرای پوچ فکرای پرت اتفاقای دیروز و روز قبل
وقتی که بریزم این فکرارو تو یه سطل
داد میزنه صدای مثبت توی سر
کسی ام که توی مشکل توی گود
میتونم تو باتلاق شنا کنم
بیام بیرون پشتش روی اوج
میتونم لای شیرا شکار کنم
میشه چیزی که گم کردمو پیدا کنم اگه از بالا نگاه کنم
امشب مثه بمب صدا کنم لرزش تا صبح به پا کنم

من واسه این کار زاده شدم من این بار آماده شدم
من واسه این کار ساخته شدم من بی تاب بیتابم

زندگی ۹۹ درصد افراد هر روز صبح کار ظهر غذا شب خواب
نمیخوام بمونم تو این مثلث ریسک خطریه روتین کشندست
بزار فک کنن هالو و خلم خودم میدونم چقدر باهوش و پُرم
تکراری شده چهارچوب دورم دنیای خودم قانون خودم
میخوام دو خطه موازی بهم برسه
یکاری میکنم دودوتا بشه سه
یسریا میگن نکن نمیشه و همین بوده همیشه اینا هم استرسه
یه جایی میرم که نبوده جا پا
کاری میکنم که نشده تاحالا
تا تو این شهر چشم به پا کنم
سیل اشک به راه کنم
من واسه این کار زاده شدم
من این بار آماده شدم

من واه این کار ساخته شدم
من بی تاب بیتابم

دعا میکنم دائما” خدا کمکم کن خواهشا
رویام بزرگه گفت برا رسیدن بهش دو راه جلوته
پاشو برنامه کارتو بچین یا بخواب و خوابشو ببین
من واسه این کار زاده شدم من این بار آماده شدم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام خواننده از نظر شما بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 70,538
  • بازدید کلی : 648,700
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    Create your own chat.