loading...
بهارموزيك, اهنگ جدید,دانلود ,دانلود آهنگ ,جدیدترین آهنگ ,آهنگ های جدید ,موزیک ,ملودی ,ترانه ,دانلود موزیک ,آهنگ های ,آرشیو ,متن آهنگ ,آهنگ ,آه
Admin hossein بازدید : 314 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره

Download New Music By Saeed Arab Called Tafre

سعید عرب

متن اهنگ طفره از سعید عرب

کاش میشد همیشه باشی با من روزایه خوب کوتاهن نرو نذار تنهاشم
وای که برات مهم نیست حرفام تو رو هنوزم میخوام میخوام کنارت باشم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم
***
ای وای از تو که همیشه منو جا میذاری با یه دنیا بد بیاری
ای وای از تویی که قلبت مثله سنگه با من آخه چرا دوسم نداری
ای وای از دلی که خون همین دله دیوونه که باید تنها بمونه
وقتی چشمات که مهربونه حاله منو ندونه دیگه از من چی میدونه
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم بخون تمومه حسمو از نگاهم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 128

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 320

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام خواننده از نظر شما بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 71,236
  • بازدید کلی : 649,398
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    Create your own chat.